خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





تاثیر رضایت مشتری بر کسب و کار

    با مشتری" href="http://marketmapia.blogfa.com/category/3" target="_blank">مدیریت ارتباط با مشتری> مقاله

     

    تاثیر رضایت مشتری بر کسب و کار

    و کار" href="http://marketmapia.blogfa.com/post/14">و کار" src="http://s3.picofile.com/file/8198607142/%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1_%D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%D8%AA_%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C_%D8%A8%D8%B1_%DA%A9%D8%B3%D8%A8_%D9%88_%DA%A9%D8%A7%D8%B1.jpg" alt="رضایت مشتری" width="425" height="282" />

    چکیده

    همه ما حداقل تجربه ارتباط با خرده فروشان محله خود را مي‌توانيم در ذهن مرور كنيم. فروشنده با انصاف, خوش رفتار و با حوصله همواره انگيزه خريدهاي بعدي را در ما تقويت مي‌كند و برعكس در زماني كه بافروشندگان گران فروش و بداخلاق روبه‌رو شده‌ايم, اغلب ترجيح داده ايم براي خريدهاي بعدي حتي به فروشگاه دورتري مراجعه كنيم. بارها از همسايگان و آشنايان توصيه خريد از فلان فروشگاه رادريافت كرده‌ايم و زماني كه از ماشين لباسشويي با نام تجاري الف راضي بوده‌ايم هنگام خريد اجاق گاز, ناخودآگاه تمايل به خريد اجاق گاز الف رادر خود احساس كرده‌ايم.

    توضیحات بیشتر مقاله در ادامه مطلب.....


    این مطلب تا کنون 53 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : خريد ,خريد اجاق ,خريدهاي بعدي ,
    تاثیر رضایت مشتری بر کسب و کار

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده