جستجو

تبلیغات



تاثیر رضایت مشتری بر کسب و کار

    مدیریت ارتباط با مشتری> مقاله

     

    تاثیر رضایت مشتری بر کسب و کار

    رضایت مشتری

    چکیده

    همه ما حداقل تجربه ارتباط با خرده فروشان محله خود را مي‌توانيم در ذهن مرور كنيم. فروشنده با انصاف, خوش رفتار و با حوصله همواره انگيزه خريدهاي بعدي را در ما تقويت مي‌كند و برعكس در زماني كه بافروشندگان گران فروش و بداخلاق روبه‌رو شده‌ايم, اغلب ترجيح داده ايم براي خريدهاي بعدي حتي به فروشگاه دورتري مراجعه كنيم. بارها از همسايگان و آشنايان توصيه خريد از فلان فروشگاه رادريافت كرده‌ايم و زماني كه از ماشين لباسشويي با نام تجاري الف راضي بوده‌ايم هنگام خريد اجاق گاز, ناخودآگاه تمايل به خريد اجاق گاز الف رادر خود احساس كرده‌ايم.

    توضیحات بیشتر مقاله در ادامه مطلب.....


    این مطلب تا کنون 106 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ چهار شنبه 17 تير 1394
    منبع
    برچسب ها : خريد ,مشتری ,خريد اجاق ,خريدهاي بعدي ,رضایت مشتری ,تاثیر رضایت ,تاثیر رضایت مشتری ,
    تاثیر رضایت مشتری بر کسب و کار

تبلیغات


    تبلیغات شما در این قسمت

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز پنجشنبه 3 فروردين 1396

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر